Usein kysytyt kysymykset

Miten voin lähettää tuotteeni myyntiin?

Voit lähettää meille myyntiehdotuksen välitysmyyntilomakkeen kautta. Liitä mukaan selkeät kuvat sekä tiedot tuotteesta, jotta voimme arvioida tuotteesi tarkasti. Kun tuote on hyväksytty myyntiin, voit joko postittaa sen meille maksutta tai voimme myös sopia noudosta pääkaupunkiseudulla.

Kuinka varmistamme tuotteiden aitouden?

Jokainen myyntiin tuleva tuote tarkastetaan huolellisesti aitoustodistusten ja muiden asiakirjojen avulla. Käytössämme on myös luotettavan yhteistyökumppanimme Entrupyn palveluita aitouden varmistamiseksi. Entrupyn tarkastuksilla varmistetut tuotteet saavat aitoustodistuksen sekä sähköisesti että fyysisesti. 

Voinko myydä ilman alkuperäistä kuittia?

Kyllä voit. Kuitti tai muut alkuperäisdokumentit (kuten aitoustodistus, dustbag tai laatikko) lisäävät tuotteen arvoa ja luotettavuutta, mutta ne eivät ole pakollisia. Aitoustarkastus tehdään joka tapauksessa, ja sen hinta on 25 €.

Kuinka nopeasti saan hinta-arvion tuotteestani?

Hinta-arvion saat 48 tunnin sisällä siitä, kun olet täyttänyt välitysmyyntilomakkeen ja lähettänyt tarvittavat tiedot tuotteestasi. Tarvittaessa pyydämme lisäkuvia tai lisätietoja, jotta voimme tehdä mahdollisimman tarkan arvion.

Milloin saan maksun myydystä tuotteesta?

Maksu siirretään sinulle noin 7 arkipäivän kuluessa siitä, kun ostaja on vastaanottanut tuotteen ja 14 vuorokauden palautusaika on päättynyt. Näin varmistamme, että kauppa on lopullinen ennen tilitystä.

Mikäli ostaja päättää palauttaa tuotteen palautusajan puitteissa, maksua ei suoriteta. Tuote palautetaan meille, tarkastetaan ja asetetaan uudelleen myyntiin. Ilmoitamme sinulle aina tilanteesta erikseen.

Mitä tapahtuu, jos tuotettani ei myydä?

Jos tuote ei myy sovitun myyntiajan puitteissa, otamme sinuun yhteyttä ja sovimme jatkosta. Voimme jatkaa myyntiä, laskea hintaa tai palauttaa tuotteen sinulle. Sinulle ei koidu kuluja, vaikka tuote ei menisi kaupaksi.